[haiku-i18n-hu] Haiku leírás

  • From: Dancsó Róbert <dancso.robert@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: "haiku-i18n-hu@xxxxxxxxxxxxx" <haiku-i18n-hu@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 08 Oct 2012 16:55:12 +0200

Sziasztok!

Mostmár elérhető a leírás az interenten:
http://www.haiku-os.org/docs/welcome/welcome_hu.html
http://www.haiku-os.org/docs/userguide/hu/contents.html

És a holnap reggeli alpha4-es képfájlban is benne lesz.

1-2 problémát már találtam (hibás zászló (ez nem rajtam múlik), néhány link hiba), és részben kijavítottam, azok majd a legközelebbi frissítéskor jelennek meg.

Nézzétek át, és javítom azokat a hibákat, amit esetleg találtok. Remélem, nem nagyon találtok majd :)

Ja; néhány "fura" hiba van, amit nem tudok javítani: néhány leírás nem igazán friss. Ezt azért nem tudom javítani, mert csak a sablon alapján tudok dolgozni. Így, ami nem szerepel a sablonban, azt nem tudom hozzáírni. Ilyen például a Dátum és idő beállításánál, hogy az "Internetes idő" rész hiányzik. Ami meg szerepel a leírásban, viszont már a programban nem, azt ahol tudtam ott töröltem, de az sem törölhető mindenhonnan. Ezeket a hibákat már jelentettem, de sokminden sajnos nem változott.

Robi