[gruppe3] hey

  • From: "Moa BoY" <dj_moa@xxxxxxxxxxx>
  • To: gruppe3@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Oct 2005 01:17:26 +0200

her kommer det en zippa fil med bilder, navn på bildene viser til hvilket bilde skal være hvor i teksten. har skrevet opp klart i teksten hvor hvilket bilde skal stå... de 2-3 siste bildene er fortsatt jpg osv, fikk ikke fiksa dem pga dc++ streika og ville ikke connecte lenger plutselig... teksten er litt endret og derfor sender jeg en ny av den og.

jeg kan desverre ikke møte opp imorra, så jeg har gjort det meste iløpet av kvelden. ring/sms eller mail meg om det er noe :)

moa