[gruppe3] her

  • From: "Moa BoY" <dj_moa@xxxxxxxxxxx>
  • To: gruppe3@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Oct 2005 14:11:53 +0200

ok, skjønte hva som var feilen, går visst ikke an å sende .rar filer på mail nå. derfor får jeg sende bildene til dennis på skolen på mandag, foreløpig har jeg da satt inn bildene i teksten så dere kan se sånn litt åssen det vil se ut... det står figur nr under hvert bilde.. figur 8 er den siste bmp versjonen av bildene, de etter der osv har jeg ikke fått laget no bmp ut av, pga dc++ har så å si streika og gidder ikke connecte, noe vi bør se på på mandagen.