[gruppe3] VS: her

  • From: "Henning Gundersen" <hennigun@xxxxxxxxx>
  • To: <gruppe3@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Oct 2005 16:36:40 +0200

Disse bildene var veldig fine.
Det var bedre når de ble beskjært.

Henning

-----Opprinnelig melding-----
Fra: gruppe3-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:gruppe3-bounce@xxxxxxxxxxxxx] På
vegne av Moa BoY
Sendt: 28. oktober 2005 14:12
Til: gruppe3@xxxxxxxxxxxxx
Emne: [gruppe3] her

ok, skjønte hva som var feilen, går visst ikke an å sende .rar filer på mail

nå. derfor får jeg sende bildene til dennis på skolen på mandag, foreløpig
har jeg da satt inn bildene i teksten så dere kan se sånn litt åssen det vil

se ut... det står figur nr under hvert bilde.. figur 8 er den siste bmp
versjonen av bildene, de etter der osv har jeg ikke fått laget no bmp ut av,

pga dc++ har så å si streika og gidder ikke connecte, noe vi bør se på på
mandagen.

http://www.eset.com

_____________ NOD32 EMON 1.1266 (20051026) information _____________

This message was checked by NOD32 antivirus system
http://www.eset.com