[gruppe3] SV: hey

  • From: "Henning Gundersen" <hennigun@xxxxxxxxx>
  • To: <gruppe3@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Oct 2005 13:13:23 +0200

Hva med vedelegget?

henning

-----Opprinnelig melding-----
Fra: gruppe3-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:gruppe3-bounce@xxxxxxxxxxxxx] På
vegne av Moa BoY
Sendt: 28. oktober 2005 01:17
Til: gruppe3@xxxxxxxxxxxxx
Emne: [gruppe3] hey

her kommer det en zippa fil med bilder, navn på bildene viser til  hvilket
bilde skal være hvor i teksten. har skrevet opp klart i teksten hvor hvilket

bilde skal stå... de 2-3 siste bildene er fortsatt jpg osv, fikk ikke fiksa
dem pga dc++ streika og ville ikke connecte lenger plutselig... teksten er
litt endret og derfor sender jeg en ny av den og.

jeg kan desverre ikke møte opp imorra, så jeg har gjort det meste iløpet av
kvelden. ring/sms eller mail meg om det er noe :)

moa

http://www.eset.com

_____________ NOD32 EMON 1.1266 (20051026) information _____________

This message was checked by NOD32 antivirus system
http://www.eset.com