[gnestahandel] tjejkvällen

  • From: Stila/cecilia stilander <stilander@xxxxxxxxxxxx>
  • To: gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Apr 2014 22:27:35 +0200

Hej
Roligt att det är så många som vill umgås en stund efteråt (vet att alla inte
hunnit svara än), men nu skulle jag behöva veta vilket alternativ ni vill ha
med maten om ni vill äta.
Vi betalar var o en vid kassan o tar det vi vill dricka o sen sitter vi på
övervåningen eftersom det brukar vara svårt att få ihop platser.

Jag har fått ett förslag med 2 alternativ från Gnesta strand

155:-
Alternativ 1: Vårlig ljummen sallad med varmrökt lax och räkor och primörer på
hembakat bröd

alternativ 2: clubsandwich (kyckling, curry, bacon, sallad)

valfritt glas vin av Husets vin, alternativt, mousserande alkoholfritt; Jus de
Pommes Artisanal Pétillant , denna mousserande äppeldryck är fantastisk och
rekommenderas verkligen som alkholfritt alternativ, dessvärre är det i stort
sett lika dyrt som vin men sååååå gott!!!! därav det priset

 130:- om man väljer loka eller lättöl.
skriv  om ni har någon allergi / om något är otydligt
Vill ha svar senast tisdag 22/4

Ha en riktigt Glad o skön Påsk

Stila/cecilia stilander
stilander@xxxxxxxxxxxx