[gnestahandel] Re: [gnestahandel] Studiebesök!

  • From: Lotta Bylund <bylundlotta@xxxxxxxxx>
  • To: gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Apr 2015 11:07:48 +0200

Hej
Jag är intresserad att följa med men skulle gärna vilja veta om besöken
läggs på verksamhet som kan "ge café verksamhet" något.
Lotta // Pelle och Lottas café
Den 23 apr 2015 10:43 skrev "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>:

Hej alla medlemmar!

Jag har fått en förfrågan från Kajsa Kromnér om att göra ett studiebesök
tillsammans med handlare från Strängnäs, se nedan för mer information.
Vänligen återkom till mig eller Kajsa ganska omgående om du är intresserad
att följa med, då resan är planerad till slutet av maj.

*Med vänliga hälsningar*

*Per Bormark*

*Box 43, 646 21 GNESTA*

*070-2902799*