[gnestahandel] Viktigt Tjejkvällen!

  • From: "Per Bormark" <per@xxxxxxxxxxxx>
  • To: gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 30 Mar 2015 12:12:21 -0700 (PDT)

Hej!Ni som skall ha med en annons till Tjejkvällen den 24/4 och ännu inte
skickat något manus till oss (eller gett mig det tidigare) skulle jag vara

tacksam om ni kan göra det så snart det bara går! behövs det att ta någon bild
som skall

vara med i annonsen med så låt mig även veta det, så kommer jag med kameran i
högsta hugg ;-)

 bra om ni svarar via er egen e post adress så kan vi skicka korrektur direkt
till er. Sista datum för manus är som ni vet

1/4

Tack på förhand

Med vänliga hälsningarÖSP, Östra sörmlandsposten

Peter Karlsson

Nyängsvägen 53L

619 34 Trosa

Telefon 070-1815451