[gnestahandel] Tjejkvällen

  • From: "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Apr 2014 09:49:34 +0200

Hej på alla!

På fredag är det Tjejkväll, och jag hoppas att ni tar tillfället i akt och
försöker charma Gnestas tjejer på bästa sätt. Jag vet att våra restauranger
kommer vara fulla och många kommer ta tillfället i akt för att
titta/shoppa/umgås ute i våra butiker. Glöm inte att ha något utanför
butiken som lockar in kunder, t ex marshaller, röd matta, skyltar mm. Lycka
till!

Öppettider på Valborg har många undrat över, och det verkar som om kl 16 är
det som de flesta kommer hålla sig till.

Som ni sett har vi nu blivit fler butiker i Gnesta Handel, det senaste
tillskottet är Grekiska Kolgrillsbaren i Gnesta. Välkomna!

Nästa medlemsmöte som är öppet för alla medlemmar är den 6 maj på Pelle &
Lottas Cafe vid 18:10, då vi får lite mer information om Kalaset som
kommunen arrangerar 24 maj. Vi gjorde några grupper för några veckor sedan
som skulle arbeta med vissa kommande aktiviteter och det vore bra om de kan
berätta något om vad som har gjorts hittills.

Lite viktiga datum:

·         Tjejkvällen!

·         Medlemsmöte 6 maj

·         Kommunmötet 8 maj

·         Morgonsoffan 20 maj på Södertuna

·         Kalaset 24 maj

·         Affärslunchen 2 juni på Gnesta Strand

·         Innovationsseminarium 3 juni

Med vänliga hälsningar

Per Bormark

0158-36005