[gnestahandel] Studiebesök!

  • From: "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "gnestahandel@freelists. org" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>, <marie@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>, <Info@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Apr 2015 10:42:51 +0200

Hej alla medlemmar!

Jag har fått en förfrågan från Kajsa Kromnér om att göra ett studiebesök
tillsammans med handlare från Strängnäs, se nedan för mer information. Vänligen
återkom till mig eller Kajsa ganska omgående om du är intresserad att följa
med, då resan är planerad till slutet av maj.

Med vänliga hälsningar

Per Bormark

Box 43, 646 21 GNESTA

070-2902799