[gnestahandel] SV: [gnestahandel] Re: [gnestahandel] Studiebesök!

  • From: "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "gnestahandel@freelists. org" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Apr 2015 11:18:33 +0200

Det är naturligtvis svårt att säga något om, inte ens orten vi ska till är
bestämd ännu. Min erfarenhet är att det mer är upp till deltagarna att se till
vad man kan ta nytta av när man gör en sådan här resa, än att bli serverad med
klara förslag. Samt att träffa andra företagare och knyta kontakter.

Ta frågan till Kajsa, det tror jag kan vara bättre.

Med vänliga hälsningar

Per Bormark

Box 43, 646 21 GNESTA

070-2902799

ordf@xxxxxxxxxxxxxxx <mailto:ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>

From: Kajsa Kromnér <Kajsa.Kromner@xxxxxxxxx <mailto:Kajsa.Kromner@xxxxxxxxx> >
Date: Mon, Apr 20, 2015 at 4:44 PM
Subject: studiebesök
To: "Per Bormark <mailto:per@xxxxxxxxxxxx> " <per@xxxxxxxxxxxx
<mailto:per@xxxxxxxxxxxx> >

Hej Per,

Hoppas allt är bra med dig!

Jag och Anna S hade ett väldigt intressant möte med Catarina Berglund som är
verksamhetsansvarig för Strängnäs business park. Hon arbetar också med våra
gemensamma frågor kring destinationsutveckling.

Vi ska öppna upp ert samarbete med några av våra näringar inom Gnesta kommuns
näringsliv där handel är en av de fokusområden som vi vill fördjupa oss i. Vårt
första förslag var att anordna en gemensamt studiebesök, där vi bjuder in
handlare i Strängnäs och Gnesta som får åka på i en gemensam buss till en
mindre stad där vi har ett gemensamt program.

Skulle det vara av intresse och skulle det i så fall finnas möjlighet att åka
redan i slutet av maj?

Varma hälsningar,
Kajsa Kromnér

Kajsa Kromnér | Näringslivssamordnare

Kommunikation och samverkan | Västra storgatan 15 | 646 80 Gnesta
Telefon: 0158-275 349 | Växel: 0158-275 000
<http://www.gnesta.se> www.gnesta.se | <mailto:Kajsa.Kromner@xxxxxxxxx>
Kajsa.Kromner@xxxxxxxxx

JPEG image

PNG image