[gnestahandel] SV: [gnestahandel] Re: [gnestahandel] AW tjejkvällen påminnelse

  • From: Eila Hokkanen <eila.hokkanen@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Apr 2015 15:45:50 +0000

Hej,
Jag är bortrest och kommer inte med.
Varma Spishälsningar
Eila
Eldabutiken

Från: gnestahandel-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:gnestahandel-bounce@xxxxxxxxxxxxx] För Åsa Forssman
Skickat: den 20 april 2015 17:44
Till: gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx
Ämne: [gnestahandel] Re: [gnestahandel] AW tjejkvällen påminnelse

Hej! Vi kommer inte med denna gång! Ha så trevligt:)

Mvh Åsa Forsman

20 apr 2015 kl. 12:16 skrev cecilia stilander
<stilander@xxxxxxxxxxxx<mailto:stilander@xxxxxxxxxxxx>>:
Hej!!

En påminnelse om after worken på fredag.

Det börjar dra ihop sig till tjejkväll & då har jag en fråga.
Hur många vill med & ta nått lätt att äta på Robbans när vi stängt typ 21,15 ??
Här kommer 2 förslag

1. Ceasarsallad med kyckling + 1glas vin / 1öl 189:-

2, Ceasarsallad med lax + 1glas vin / 1öl 189:-

Bara Ceasarsalladen 149:-

Meddela mig senast tisdag 21/4 hur många ni är & vilken av Ceasarsalladen ni
vill äta dryck bestämmer ni när ni kommer.
Om ni mot förmodan får återbud, så meddela detta så jag kan avboka eran plats.

infostila@xxxxxxxxx<mailto:infostila@xxxxxxxxx>

MVH
Cissi på Stila