[gnestahandel] Presentkort v.8

  • From: kassor <kassor@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "Gnesta Handel gruppmail" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Feb 2015 08:10:24 -0800

Hejsan,
Nästa vecka tänkte jag unna mig en veckas semester och fara iväg till Åre. Just
nu ser det ut som ett regnigt Åre, men det hoppas jag verkligen vänder :-)

Under den veckan jag är borta ber jag samtliga medlemmar hålla på eventuella
presentkort för inlösen. V.9 när jag sedan är tillbaka är det fritt fram att
komma till mig med presentkorten som vanligt. Då det är ganska många
presentkort i omlopp är det lätt att det blir fel eller hamnar mellan stolarna
om det blir liggande på hög.

Stort tack för visad förståelse och en fortsatt trevlig helg!

Mvh
Marie Rosander,
Kassör Gnesta Handel