[gnestahandel] Oktoberfest, sista affischen

  • From: "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "gnestahandel@freelists. org" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Sep 2014 09:56:17 +0200

Hej!

Nu är tidsplanen klar för Oktoberfesten 4 oktober. Jag bifogar den nu,
ersätt er gamla A4 med denna så ser alla var och när aktiviteterna kommer
vara.

För er som inte kan skriva ut själva har jag ett gäng klara här i butiken,
så kom gärna och hämta.

Affischer sitter uppe, de sitter även på plats i orter runt Gnesta, det
finns en facebooksida att gilla/dela. Kort sagt, hjälp till att få ut info
om kvällen.

*         Glöm inte kommunmöte på torsdag 25/9 kl 8!

*         Näringslivsgalan 11 oktober, boka hos Kajsa.Kromner@xxxxxxxxx
<mailto:Kajsa.Kromner@xxxxxxxxx> .

Med vänliga hälsningar

Per Bormark