[gnestahandel] Möte 28 jan

  • From: "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "gnestahandel@freelists. org" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Jan 2015 13:12:15 +0100

Hej!

Jag vill påminna om medlemsmötet på onsdag kl 18:15 på Gustafsvik. Vi kommer
då få besök av vår lokala polis, där vi har möjlighet att ställa frågor om
hur buset ser ut, vad som är aktuellt just nu eller andra frågor. Jag vet
att de är intresserade av hur vi tycker det är att driva butik i Gnesta, så
det blir mer av diskussion och frågemöjlighet än föredrag. Sedan blir det
information om kommande aktiviteter och uppföljning om julhandeln.

Glöm inte att anmäla er till sekr@xxxxxxxxxxxxxxx
<mailto:sekr@xxxxxxxxxxxxxxx> .

Vi har redan fått in 13 anmälningar till kursen 10 februari. Det finns fler
platser men inte många, så passa på och höj ert säkerhetstänk gratis!

Välkomna!

Med vänliga hälsningar

Per Bormark

Box 43, 646 21 GNESTA