[gnestahandel] Huvudsponsorer

  • From: "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "'gnestahandel@freelists. org'" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>, <elisabeth.gustavsson@xxxxxxxxx>, <kaffebaren0158@xxxxxxxxx>, <sohrab_1386@xxxxxxxxx>, 'ylva strömberg' <sternersborgschoklad@xxxxxxxxx>, <marie@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Sep 2015 17:14:51 +0200

Hej!

Nu finns det möjlighet att synas lite extra under julen. Lions har hört av
sig och ska köpa in leksaker till deras julklappsutdelning, och nu behöver
vi några butiker/företag som kan hjälpa till med att dela på denna kostnad.
Dessa företag/butiker kommer bli huvudsponsorer för julen och synas extra
mycket i marknadsföringen.

Jag bedömer att det finns utrymme för max 10 huvudsponsorer. Totala
kostnaden för inköp av leksakerna kan landa på mellan 6 000:- till 10 000:-,
vilket då ska delas på av dessa företag (ofta räcker leksakerna flera år).

Hör gärna av er till mig så kan jag berätta mer, detta måste vara klart i
god tid innan julen så rappa på!

Och hämta affischer hos mig och Ida på Larssons Lounge, så vi kan
marknadsföra Oktoberfesten ordentligt.

Med vänliga hälsningar

Per Bormark

Box 43, 646 21 GNESTA