[gnestahandel] Re: Barnens tipspromenad 4/10

  • From: <pia.nykvist@xxxxxx>
  • To: <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Sep 2014 12:01:02 +0000

Hej,
Vi kan skänka några sparbössor. Kan ni komma in på torsdag och hämta ? Vi har
öppen dörr mellan 10-11.30 annars ring på dörren.
Hälsningar

Pia Nykvist
Kontorschef, Trosa-Gnesta
SEB
Retail Sverige
Tel: 0156-678282 Mobil 070-7391415
Växel 0771 621 000
Postadress:  Box 6, 619 21 Trosa
Besöksadress:  Stora Torget 2 Trosa
E-post: pia.nykvist@xxxxxx<mailto:pia.nykvist@xxxxxx>
Webbsida: www.seb.se<http://www.seb.se/>

OBS: Jag kan inte ta emot uppdrag via mail eftersom det inte går att garantera
banksekretessen på detta sätt. Om du vill få ett ärende utfört ber jag dig
logga in på Internetkontoret eller ringa mina kollegor på telefon 0771-365 365
där du får personlig service dygnet runt, alla dagar. Tänk på att ha din
digipass tillgänglig så får du enkelt hjälp.

Sveriges småföretagarbank 2013
P Tänk gärna på miljön innan du skriver ut mailet.
CONFIDENTIALITY NOTICE
This e-mail is confidential and may contain legally privileged information. If
you have received it by mistake, please inform us by reply e-mail and then
delete it (including any attachments) from your system; you should not copy it
or in any other way disclose its content to anyone. E-mail is susceptible to
data corruption, interception, unauthorised amendment, tampering and virus. We
do not accept liability for any such actions or the consequences thereof.