[gnestahandel] Re: Adventskalendrar och affischer

  • From: Åsa Forssman <asa.forssman@xxxxxxxxx>
  • To: "gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Nov 2014 09:18:29 +0100

Hej alla! Jag blev av med min mobil i tisdags em, det som hände var att en
tiggare kom in i butiken med en handskriven A4 lapp, han tiggde med utsträckt
hand om pengar! Jag väntade på ett samtal från sjukhuset där min mor ligger så
dumt nog låg min mobil där! Mannen försvann o efter en stund kom jag på att han
även tog min mobil! Så djävligt o typiskt jag som aldrig ens har den framme i
butiken! Så se upp, dom här kan nog tänka sig ta vad som! Vänlig hälsning Åsa/
Mode-City

Skickat från min iPad