[glideplan_swproj] Re: Oponentura projektu

  • From: Tomáš Zámečník <pulcik@xxxxxxxx>
  • To: Tomáš Holan <Tomas.Holan@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 14:42:05 +0200 (CEST)

Dobry den,
diky za zpravu. Ano, vyber map je exkluzivni - tlacitka se chovaji jako radio
button.
Kdyz jsem si precetl Vasi prvni zpravu, obaval jsem se, ze muze byt problem s
OpenGL.
To se nam totiz na par pocitacich (s Windows XP) stalo, ze se mapa zobrazovala
spatne,
nebo se nevykreslila - bylo to spatnymi OpenGL ovladaci.
To, ze se mapa pri prvnim startu nezobrazila, ale az pri druhem, jsem jeste
nezaznamenal.
Pokusime se tuto chybu reprodukovat.
V teto souvislosti se chci zeptat, zda mame pred obhajobou prostor
na odstraneni pripadnych chyb, ktere se jeste objevi?

Tomas Zamecnik