[gcg] Re: Borsk w Niedzielę

  • From: "Marek Pietracha" <charius@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Oct 2007 14:09:31 +0200

Ja też się zastanawiam czy by nie pojechać.
Zobaczyć ten bloczek, co go z Konradzik wystrugał.

Acha, jeszcze jedno.
Wydaje się dosyć istotne.
Kiedyś zastanawiałem się nad kogutem na wyciągarce.
Teraz jak lina będzię się smyrać pomiędzy autem a bloczkiem, praktycznie przy
ziemi, ważne jest zaznaczenie jej obecności,
co by jakiś baran się w nią nie wpakował przejeżdżając przez pas.
Takie koguty podłączane pod gniazdo zapalniczki kosztują obecnie
kilkadziesiąt złotych.
Kogut włączony podczas procedury holowania może być skutecznym sygnałem, że coś
się dzieje na pasie.
A jeszcze NIEBIESKI, baran zastanowi się zanim na pas wjedzie.
Jutro to może nie być to aż takie istotne, wiadomo pogoda, ale w sezonie.
Artur, myślę że spokojnie można by coś takiego zakupić z funduszy GCG. Wydatek
celowy i do zaakceptowania przez środowisko.

Pozdrawiam
markus V-ce Prezes ;)