[geoteach] äúøáåú äîéðåàéú

  • From: "shemer" <shemer@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Dec 2004 19:53:23 +0200

אני לא בטוח שגל צונאמי אחראי להכחדת התרבות המינואית.
בדרך כלל מיוחסת הכחדת התרבות הנ"ל להתפרצות געשית.
בים התיכון אין שום מערכת התראה מפני צונאמים
מערכת כזו פועלת באוקיאנוס השקט אבל יש איתה בעיה
בהרבה מקומות ברגע שהיא מופעלת אנשים ממהרים לחוף לחזות בתופעה
 ביפאן , מדינה ממושמעת, התושבים פועלים בהתאם להוראות  ומתרחקים מהחופים
דנ"ש