[geoteach] ההדמייה המתוקשבת מאחורינו

  • From: "Aliza Berman" <alizb@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Mar 2005 18:58:49 +0200

לדליה ולכל חברי המורים לגיאוגרפיה שעסקו בהדמייה המתוקשבת שלום!

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה המתוקשבת כפי שעברה עלי:
מתוך 19 תלמידים שניגשו לבחינה (אצלי הבחינה שימשה גם כבחינת מגן לאנסין), 13
ביקשו לעשותה במחשב.
התחלנו את הבחינה קצת באיחר בגלל תקלות טכניות קלות. לאחר שקיבלנו תמיכה ממט"ח
הכל הסתדר.
באותה כיתה, ישבו התלמידים עם המחשבים וגם התלמידים שעשו את הבחינה על הנייר.
לאחר כעשר דקות 4 תלמידים מתוקשבים ביקשו להעבור לנייר, וכך עשו.
האנסין בעצמו הוא אנסין די קשה מבחינת התוכן להערכתי, אבל התלמידים התמודדו לא
רע. כשאסיים לבדוק אדע את התוצאות.
במהלך הבחינה לא היו בעיות טכניות. היו שאלות תוכן, עניתי עליהם כמו בכל מבחן
רגיל (בדרך כלל אני לא עונה הרבה).
כל התלמידים סיימו בזמן. אלה שהיו מתוקשבים סיימו מהר יותר (נראה מה הם כתבו).
כל התלמידים ענו על המשובים של המשקיפות, והלכו הבייתה בשלום. תשעה מתוקשבים,
תשעה רגילים ואחת שעזבה כי לא ידעה.
רכזת התקשוב, טכנאית המחשבים ואני מלאנו גם משובים. אחרכך סיכמנו לעצמנו הסקת
מסקנות לקראת הבחינה האמיתית.

אני רוצה לציין שעבורי זו הייתה חוויה מרגשת, את התלמידים אוכל לשאול בשבוע
הבא.

כפי שאומרים: "עייפים אך מרוצים".

אשמח לדעת איך עברה הבחינה אצל אחרים.

בברכה

עליזה ברמן, רכזת גיאוגרפיה ב"ס טשרניחובסקי נתניה

רשת המורים לגיאוגרפיה http://geography.boker.org.il
לפרטים ומידע נוסף על רשת המורים ועל רשימת התפוצה נא לפנות אל
חנה סיון hannah@xxxxxxxxxxxx