[geoteach] Re: [geoteach] נו........................

  • From: "zohar shoshana" <shoshazo@xxxxxxxxxxx>
  • To: sivanhannah@xxxxxxxxxxx,<geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Jul 2008 22:12:32 +0300

בע"ה   לחנה וכולם שלום!
היתה בחינה לא צפויה ומעט קשה גם בתוכנית הישנה.
 איני חושבת שהתלמידים ידעו להסביר את ההבדל בין הגירה ונדידה. השאלה בנושא
זיהום אויר  בישראל היתה קשה. כי שמו דגש על מקורות אנרגיה ופחות על תופעות של
זיהום אויר (ערפיח  גשם חומצי, מזהמים וכו').  במיקוד של בחינות קודמות (איני
זוכרת מתי) היה בפירוש מקורות אנרגיה, ואז לימדתי מתכלים , מתחדשים וכו'.

 השאלות  של מדרג עירוני ומקורות מים  במזהת היו יפות...
יש עוד אך זה מספיק בתור התחלה, ואני גם משאירה לאחרים מקום להערות.

ברכת חופשה נעימה   שושי זוהר