[fotoskiasi] φωτοσκιαση

  • From: ManarolisL <i_manarolis@xxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 Oct 2011 20:39:12 +0300

Ρε παιδιά νομιζα θα κάναμε σήμερα συνάντηση..τεσπα
Εγώ παρασκευή φεύγω για θεσσαλονικη οπότε αν όχι σήμερα όπως φαίνεται εγώ θα μπορούσα και αύριο για λίγο..πρέπει να φτιάξω και πράγματα. Σε οτι αφορά τον μεγεθυντήρα είναι στα γραφεία της ΤΑΟ στα Χανιά, περιοχή Αγυιας..Είναι ανοιχτά μέχρι τις 4 αλλά εγώ δουλεύω ως τις 5. Νεκτάριε αν μπορείς να κάνεις μια βόλτα ένα πρωι να τον παραλάβεις... :)
Για το δτ το παρακάτω αρκεί νομίζω διαβάζοντας και το αντίστοιχο της ΛΕΦΚΙ.

Η φωτογραφική ομάδα Πολυτεχνείου Κρήτης, «Φωτοσκίαση», θα πραγματοποιήσει και φέτος κύκλο σεμιναρίων γύρω από τη Φωτογραφία.

Για το λόγο αυτό

Προσκαλεί κάθε ενδιαφερόμενο, αρχάριο ή λιγότερο αρχάριο, στη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου και κάθε Τετάρτη στις 21:00 στο χώρο του Νεώριου Μόρο.

Ελεύθερα τροποποιήστε το όπως νομίζει ο καθένας. Εγώ θα προσέθετα και τηλέφωνα επικοιωνίας, το δικό μου ή και του Αντρέα ας πουμε.

Σε οτι αφορά την πρώτη συνάντηση, νομίζω οτι πρέπει να γίνει την Τετάρτη που έρχεται και ο χώρος στον οποίο θα πραγματοποιηθεί να είναι μονιμος. Με αυτά ως δεδομένα.... Δε μπορούμε να περιμένουμε νεο ΔΣ του ιστιοπλοϊκού γιατί καθυστερούμε πολύ. Θεωρώ οτι πρέπει να επιδιώξουμε προσωπική επικοινωνία, έστω και τηλεφωνικά και με τον πρόεδρό τους (αφού βρούμε το τηλέφωνο από το Βασιλή) για να μας επιβεβαιώσει ή να απορρίψει την παραχώρηση του χώρου. Γνώμη μου είναι οτι το θέμα πρέπει να λήξει αύριο για να φύγει το δελτίο τύπου και να μείνει ένα σεβαστό χρονικό διάστημα δημοσιευμένο. Αν αύριο δεν πάρουμε έγκριση θα πρέπει να κινηθούμε στην άλλη εναλλακτική που είχαμε από την αρχή, δλδ τη γαλλική. Καθώς όμως δεν υπάρχει πλέον χρόνος να περιμένουμε την απόρριψη του ιστιοπλοϊκού για να ξεκινήσουμε επαφές με τη γαλλική, θεωρώ και πάλι οτι θα πρέπει να επιδιώξουμε να έχουμε απάντηση και για το χώρο της γαλλικής εντός της Πέμπτης, έτσι ώστε αργά μέσα στη μερα στη συνάντηση που ελπίζω θα κάνουμε να έχουμε τα δεδομένα που χρειαζόμαστε και να στείλουμε το δτ. Εγώ θα καλέσω στον ιστιοπλοϊκό αν συμφωνείτε να ενεργήσουμε έτσι, και θα χρειαστεί κάποιος να αναλάβει τη γαλλική.

Τι λέτε?