[fotoskiasi] φωτογράφηση Δήμος Πλατανιά

  • From: iris kyranou <iriditsa@xxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 May 2011 14:38:47 +0100 (BST)

Γειά σας φωτοσυνάδελφοι.
Επικοινώνησε μαζί μου σήμερα η Ντίνα Μοιρογιώργου (για τους ΗΜΜΥ γνωστή φιγούρα
εργαστηρίου, για τους υπόλοιπους απλα η Ντίνα) η οποία μου είπε ότι ο Δήμος
Πλατανια έχει καινούργια ιστοσελίδα και έψαχνε κάποιον να τραβήξει φωτογραφίες
από διάφορα σημεία του δήμου για να τις ανεβάσει στη σελίδα.
Μου είπε ότι από λεφτά δεν έχουν κάτι να δώσουν αλλά είναι διατεθημένοι αν
ενδιαφερόμαστε να έρθουν να μας μαζέψουν με λεωφορείο και να μας μεταφέρουν σε
διάφορες περιοχές και απ ότι κατάλαβα περιλαμβάνεται και κάτι σε φαγοπότι...
Της είπα ότι θα μεταφέρω την παράκληση στην ομάδα και θα την ενημερώσουμε μέχρι
το τέλος της βδομάδας. Εγώ δεν θα είμαι την Πέμπτη (φεύγω σήμερα) οπότε αν
θέλετε μιλήστε και την Πέμπτη και επικοινωνήστε με την Ντίνα (6976108690).
Επίσης μου είπε ότι έστειλε και ένα μέιλ στο μέιλ που φαίνεται στη σελίδα αλλά
δεν πήρε καμία απάντηση. Κοιτάει κάποιος αυτά τα μηνύματα?

Ίρις