[fotoskiasi] Re: φωτογραφίες στα κυλικεία

  • From: Nydriotis Apostolos <anydriotis@xxxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 08 Oct 2010 13:44:46 +0300

 Καλησπέρα,

μετέφερα στο forum <http://www.fotoskiasi.tuc.gr/forum_posts.asp?topicid=141&user=133#838> την συζήτηση για να υπάρχουν μαζεμένες οι ιδέες και να μην ψαχνόμαστε.

Άντε να στείλετε και οι υπόλοιποι τώρα

On 10/7/10 11:52 PM, Nikos Vakondios wrote:
Εγώ γουστάρω την ιδέα και συμμετέχω και στο τρέξιμο μονο ομως αν τρέχουν ΚΑΙ άλλΟΙ

Η ιδέα της ταπετσαρίας μου αρέσει εμφανισιακά μάλλον καλυτερα, αλλά δυσκολεύει την προσθήκη νέου υλικού. Θα μου αρεσε περισσότερο να μπει υλικο απο όλες όσες περισσότερες χρονιές μπορούμε (αναλαμβάνω αν ειναι να βρω υλικό απο παλιότερους) σε χύμα μορφή. Κάποιες σε αλουμήνιο κάποιες 15Χ30 κάποιες σε χαρτί κάποιες σε καπα φιξ. Αλλά να έχουν απο κάτω ονομα και χρονιά, για να φαίνεται η "κινηση" και διαφορετικότητα των ετών.

Ίσως και στο ένα κυλικείο να μπει ταπετσαρία σταθερή με θέμα πολυτεχνειο που να γεμίσει όλο τον τοιχο και στο άλλο να είναι αυτο που λέω παραπάνω