[fotoskiasi] Εκθεση

  • From: Nikos Vakondios <nbakondios@xxxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση fotoskiasi <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Mar 2010 01:40:24 -0800 (PST)

Παιδιά επειδή σήμερα ανοιγει η έκθεση, καλό είναι να υπάρχει κοσμος απο νωρίς.

Επειδή σήμερα είναι και οι δίκες, οι άνθρωποι του στεκιού θα τρέχουν γενικα,
οποτε υπάρχει αρκετή δουλειά να γίνει, και να γίνει απο την φωτοσκίαση.

Εγώ έχω ακομα πειράματα αλλά κανονισα να ανοιξει το στέκι ένας φίλος κατά τις 6
παρα τέταρτο.

Πρέπει λογικα τα τραπέζια να φυγουν (στην ταράτσα), και πιθανον να σκουπιστει
και να σφουγγαριστεί ο χώρος.

Δεν ξέρω αν κολλήσατε αυτοκολλητα με αριθμούς διπλα στις φωτο, αλλα καλο ειναι
να γίνει. Μετά πρέπει κάποιος να φέρει ένα τετραδιο που θα συμπληρώνει τα
στοιχεία των ατομων που θέλουν να αγοράσουν την αριθμό τάδε φωτο.

Τέλος κανονίσαμε να έρθουν νέα ποτά για το μπαρ, και εγώ θα ερθω όσο πιο νωρίς
μπορώ για να βοηθήσω εκει...
Καλό θα είναι αν θέλει κάποιος να φέρει λαπτοπ ή cd με μουσική. Στο στέκι
υπάρχουν 3 CD που παίζουν και τα δύο είναι θανασάκης