[fotoskiasi] Εγκαίνια Εκθεσης ΜΑΣ στο Απών

  • From: kokas <chris.kokas@xxxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 8 Oct 2009 20:42:56 +0300

Αγαπητά μέλη της ΄΄Φωτοσκίαση΄'  καλησπέρα!

Αν (όντως?) έχω καταλάβει καλά,σημερα είναι τα εγκαίνια του Απών,
και κατα συνέπεια και της έκθεσης της Φωτοσκίαση που θα λαβει χώρο
στο συγκεκριμένο μέρος,καθ΄όλη τη διάρκεια της χρόνιας.

Αν επίσης έχω καταλάβει κάλα,το γεγονός αυτό είναι αρκέτα σημαντικό για
την Φωτοσκίαση (παρά το γέγονος οτι έγινε έτσι όπως γίνεται).

Προκύπτει έυλογα λοιπόν,οτι,η Φωτοσκίαση  θα πρέπει να υποστηρίξει με
την παρουσία της το γέγονός αυτό!!!

Κάτι που νομίζω οτι ειναι υπόθεση όλων μας (φυσικα όποιων μπορουν),
και οχι μόνο των μελών που εχουν λάβει μέρος.

Αν επομένως καποιος γνωρίζει αν όντως σήμερα εχει εγκαίνια κ.τ.λ
κάλο θα ηταν να στείλει ένα ενημερωτικό mail στη λίστα.
(Ετσι ώστε να διεκδικήσουμε ενα μπουκάλι Jack με αξιώσεις...).

Smile emotion...που λέει κ ο Πόγκας.