[fotoskiasi] κύθηραααααα

  • From: Nikos Vakondios <nbakondios@xxxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση fotoskiasi <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 Aug 2009 03:08:09 -0700 (PDT)

Γεια σας και πάλιιιιιιιιι

καλές οι διακοπές;;;;

λοιπόν.... μίλησα με κύθηρα!

αρχικά ας πούμε το πρόγραμμα:

Κύθηρα Τετάρτη 23 με Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου

αναλυτικά:

________________________________

Πέμπτη 24
    Ημερίδα νέων φωτογράφων
με

Το πρωί της Πέμπτης, η φωτογράφος ΝΑΤΑΣΣΑ ΜΑΡΚΙΔΟΥθα παρουσιάσει το προσωπικό
τηςέργο και θα ακολουθήσει συζήτηση εφ' όλης της ύλης με τους συμμετέχοντες
στην ημερίδα. Το απόγευμα της Πέμπτης θα διεξαχθεί συζήτηση στρογγυλής τραπέζης
με θέμα «Τα δικαιώματα του φωτογράφου και του φωτογραφιζόμενου».
Θα μιλήσουν ο Γιώργος Παπαθανασίου, προέδρος του Οργανισμού Συλλογικής
Διαχείρισης και Προστασίας των Πνευματικών Δικαιωμάτων των Φωτογράφων
(ΦΟΙΒΟΣ), ο Νίκος Παναγιωτόπουλος και ο Γιάννης Σταθάτος, με τη
συμμετοχή όλων των παρευρισκομένων.

Παρασκευή 25 & Σάββατο 26
    Η' Συνέδριο για την ιστορία της Ελληνικής Φωτογραφίας

ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ
Κωστής Αντωνιάδης   Μνήμη Γιώργου Γκολομπία
Φώτης Καγγελάρης   Η Φωτογραφία ως τόπος του Άλλου
Άρις Γεωργίου   Φωτογραφία, μια γλώσσα με ιδιωματισμούς
Μανόλης Κασιμάτης   Φωτο-γραφι-ζοντας τον Δεκέμβρη του 1944
Κωνσταντίνα Βασσάλου   Οπτική Κοινωνιολογία και Φωτογραφία
Νίκος Κουτσουμπός   Το φωτογραφικό αρχείο του Hellenic Society
Μαρία Τρούλλου    H ταυτότητα του επιστήμονα στην Ελλάδα μέσα από φωτογραφίες
ντοκουμέντου
Γιώργης Γερόλυμπος   Παρουσίαση προσωπικού έργου
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Susan Trangmar    A Play in Time
Άγγελος Κοβότσος    Δημήτρης Χαρισιάδης: Ο φωτογράφος του μοντέρνου

και επιπλέον....

    Εκθέσεις ΦΣΚ 2009
ΝΑΤΑΣΣΑ ΜΑΡΚΙΔΟΥ: Still Lifes 2007-2009
εργασία αυτή αφορά στα φυτά και ειδικότερα στη μεταμόρφωση τους μέσω
της φωτογραφίας σε κατασκευές από οργανική ύλη. Στο άπλετο φως ενός
ασηπτικού δωμάτιου αυτές οι εφήμερες κατασκευές αιωρούμενες
αυτονομούνται. Υπαινίσσονται την μετάλλαξη του είδους τους σε ένα νέο
οικοσύστημα το οποίο ισορροπεί σε κάποια απροσδιόριστη φάση της
εξέλιξής του.
ΜΑΡΙΛΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ: Το Μετάιχμιο
«Επιστρέφω
στο σπίτι των παιδικών μου χρόνων. Ταλαντεύομαι στο μεταίχμιο του
συνειδητού και του ασυνείδητου. Μελετώ την ιστορία του, ταξιδεύω στις
παλαιές διηγήσεις της γιαγιάς μου, σκηνοθετώ διάφορους ρόλους .Παρατηρώ
το φώς που  περνά από τα σκουριασμένα παράθυρα και μου αποκαλύπτει τα
ίχνη του χρόνου, το διάλογο του παλαιού και του νέου εσωτερικού του
διάκοσμου. Κοιτώ στον καθρέπτη...».
Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ, 1900-1960
Φωτογραφίες από τη συλλογή του Νίκου Πολίτη.
Διοργάνωση: Ριζάρειον Ίδρυμα
«Οι φωτογραφίες της συλλογής του Νίκου Πολίτη, εκφραστικές,
συγκινητικές, γήινες και λιοτές, δίνουν το μέτρο του ανθρώπινου μόχθου
σε μια Ελλάδα που αλλάζει.»
ΕΚΘΕΣΗ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΩΝ
Η καθιερωμένη  ομαδική Έκθεση Νέων Ελλήνων Φωτογράφων, ανοιχτή
σε κάθε ενδιαφερόμενο, αρκεί να είναι μόνιμος κάτοικος Ελλάδος κάτω των
35 ετών. Σε έναν από τους συμμετέχοντες θα απονεμηθεί, στο τέλος του
συνεδρίου, το Βραβείο ΦΣΚ/εκδόσεις tetarto.

    Βραβείο Δήμου Κυθήρων για το καλύτερο Ελληνικό Φωτογραφικό Βιβλίο της
Χρονιάς

Το
αξίας 2,000 ευρώ Βραβείο Δήμου Κυθήρων/ΦΣΚ 2009 για το καλύτερο
ελληνικό φωτογραφικό βιβλίο θα απονεμηθεί φέτος για έβδομη συναπτή
χρονιά κατά τη διάρκεια των Φωτογραφικών Συναντήσεων Κυθήρων, 24-29
Σεπτεμβρίου.

Η κριτική επιτροπή 2009 αποτελείται από τονΆρι Γεωργίου, φωτογράφο, ιδρυτή της
Φωτοσυγκυρίας και πρώτο διευθυντή του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, από
την Πηνελόπη Πετσίνη, φωτογράφο και θεωρητικό φωτογραφίας, και από τον Γιάννη
Σταθάτο, φωτογράφο και καλλιτεχνικό διευθυντή των Φωτογραφικών Συναντήσεων
Κυθήρων.
________________________________

ας συνεχίσουμε τα υπόλοιπα:
Πλοίο (το περίφημο (λέμε τώρα) Βινσέντζος Κορνάρος)

έχει να φτάσουμε κύθηρα την Πέμπτη. Το πλοίο φεύγει ή στις 1 τα χαράματα
πέμπτης ή στις 23:20 το βράδυ πέμπτης... οποτε αν παρουμε το 2ο χάνουμε τα
δρώμενα της Πέμπτης.... αλλά θα είναι πιο χαλαρά για εμάς. Αν τώρα αποφασισουμε
να πάμε με το 1ο, πάμε κίσσαμο κατά τις 10... πίνουμε τα ουζάκια μας (ξέρετε
εσείς)... και φτάνουμε κύθηρα κατά τις 4 τα χαράματα και αράζουμε στην παραλία
(γιατί φαντάζομαι δεν πρόκειται να στείλουν λεωφόρείο τα χαράματα να μας
μαζέψει)

και να φύγουμε χαράματα Κυριακής (4 και 10 το πρωι αναχωρεί απο κύθηρα). Για
αυτήν την περίπτωση μου είπε η όλγα ότι θα κανονίσουν να υπάρχει τέτοια ώρα το
λεωφορείο για να μας πάει στο λιμάνι.

πάντως θα ξαναμιλήσω με την Όλγα για τα πλοία, γιατί παίζει να αλλάξει κάτι...

Τιμές τώρα... από ότι μου είπε κανονικά για τους άλλους είναι 120 ευρώ (διαμονή
και πλοιο). Αλλά επειδή εμείς θα κοιμηθούμε εκεί λιγότερο και γιατί θα πάμε με
δικό μας πλοιο (!! εμ) θα αλλάξουν αυτα... Γενικά απο την δικιά μου εμπειρία το
όλο πράγμα βγαίνει φθηνά.
Τα εισιτήρια από Κίσσαμο για κύθηρα είναι 17€ το άτομο. Το αμάξι περίπου 60.
(εμείς δεν θα χρειαστούμε αμάξι για τις μετακινήσεις που αφορούν την έκθεση, θα
έχουμε τολεωφορειάκι (με τον γαμάτο οδηγό ελπίζω). Αλλά αν κάποιος θέλει να
πάει και σε άλλες παραλίες εκδρομούλα κτλ, μάλλον θα χρειαστεί όχημα... (δεν
έχω ιδέα αν μπορεί να νοικιάσει εκει...)

Για τα δωμάτια θα ξαναμιλήσουμε, αλλά γενικά υπάρχει η επιλογή των δίκλινων για
όσους θέλουν την ησυχία τους... και τα "μεγάλα". Προφανώς τα πρώτα θα είναι
λίγο πιο ακριβά.

Ακόμα είναι νωρίς να κανονίσουμε τα οριστικά, αλλά αν ξέρετε (ή τείνετε προς
κάποια) αποφαση συμμετοχής ή όχι, πείτε μου. Ο αριθμός των ατομων ίσως
επιρρεάσει λίγο και τις τιμές... Πάντως η Όλγα ενθουσιάστηκε που ακουσε ότι θα
πάει κοσμος απο εμάς (έχουμε και ένα ονομα εκει σαν ομάδα)

Αυτα
καλή επάνοδο στα πάτρια εδάφη (τα χανιά εννοώ όχι τις
(βρωμο)αθήνες-πειραιάδες-ναουσες-λιβαδιές και άλλα παρόμοια), θα τα πούμε απο
κοντα
Ψήστης