[fotoskiasi] RE: [fotoskiasi] Re: [fotoskiasi] Re: Κύθηρα

  • From: Ianthi Koumoura <ianthouko@xxxxxxxxxxx>
  • To: <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Aug 2010 13:07:15 +0300

Ιάνθη Κουμουρά(μικρό λαθάκι στον τονισμό!:P)!!!!για την ώρα πιστεύω
μπορώ!!εκτός απροόπτου πάντα!!! :P ναι πιστεύω είναι το καλύτερο να επανέλθω
στην ομάδα μέσα απο μία εκδρομή!!! :) ευχαριστώ!!!

From: maebious@xxxxxxxxx
Date: Fri, 13 Aug 2010 21:31:41 +0300
Subject: [fotoskiasi] Re: [fotoskiasi] Re: Κύθηρα
To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx

Αποστόλη ήταν μία βδομάδα πριν από τις 29 που γράφει το site (και το έγραφε και
το site)... ισχύει δηλαδή το 29.

Θα τα καταφέρεις είμαι σίγουρος... :-)

2010/8/13 Nydriotis Apostolos <anydriotis@xxxxxxxxx>

    Κι εγώ ψήνομαι full αλλά δεν ξέρω αν θα μπορώ... (Λογικά θα μπορώ
    αλλά ακόμα δεν είναι σίγουρο)

    Στο site λέει "

    θα διεξαχθούν από Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου μέχρι
          Κυριακή 3 Οκτωβρίου." και μετά "

    ΠΡΟΣΟΧΗ!
        ΟΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΗΓΑΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!" Τελικά
    οι ημερομηνίες είναι 29/09 - 03/10 ή 6/10 - 10/10;;; Ξέρει κανείς;

    On 08/13/2010 06:12 PM, Orestis Fainekos wrote:
    Ιάνθη πραγματικά δεν έχει καμία σημασία... ευκαιρία
      κιόλας να εγκλιματιστείς σε εκδρομή, υπάρχει πιο όμορφο πράγμα
        από αυτό ?  :-P

      Λοιπόν μαζευόμαστε και πιστεύω ότι έχουμε ακόμη...

      Οπότε (με σειρά αποστολής)

      Attending:

      Ορέστης Φαινέκος

      Νεκτάριος Πόγκας

      Μιχάλης Καλαιτζάκης

      Ίρης Κυράνου

      Θάνος Χασαπόπουλος

      Αντόνης Νικιτάκης

      Μαριλένα Σορού

      Γιώργος Κουρουνιώτης

        Awaiting Reply:
      Ιάνθη Κουμούρα

      Not Attending (αλλά θα θέλε): Dark Saga

      Επίσης αν κάποιος/α πιθανόν να έχει plus άτομα να ενημερώσει...

      Σι για!

        2010/8/13 Ianthi Koumoura <ianthouko@xxxxxxxxxxx>

            κ'γω θα'θελα να έρθω αν και έχω πολύ καιρό να επικοινωνήσω
            με την ομάδα καθώς έλειπα για erasmus τη χρονιά που πέρασε!
            :)

            Ιάνθη

              From: gkourouniotis@xxxxxxxxxxx

              To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx