[fizinf] Welcome

  • From: "Claudiu Biris" <cbiris@xxxxxxxxx>
  • To: fizinf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 31 Mar 2006 12:15:20 +0300

Okay,

Sper ca toata lumea primeste mailul asta. In principiu, am strans adresele
de mail a celor care au fost prezenti pe la faculta in ultima saptamana si
am facut un mailing list (cam ca si yahoo groups, dar nu la yahoo ca aia ma
enerveaza :) ) pe care sa putem sa ne mai trimitem informatii, sa discutam
etc. In grup vor fi doar studentii de la fizica-informatica si nimeni
altcineva (deci puteti vorbi liber, nu "asculta" nimeni) ... va asigur eu de
asta.

Ca sa trimiteti un mail folositi adresa fizinf@xxxxxxxxxxxxx (de altfel daca
dati reply la mesajele de aici le va trimite la adresa asta) si daca aveti
ceva spam blocker, adaugati adresa la lista de adrese permise ca sa nu va
intre mailurile in spam :D.

Daca mai aveti intrebari, trimiteti-le pe list sau daca nu va descurcati cu
asta va spun eu la scoala ... Si daca mai dati de colegi care nu sunt
inscrisi, spuneti-le sa imi dea un mail cu adresa lor la
cbiris@xxxxxxxxxxxx sa vorbeasca cu mine sa ii inscriu.

--Claudiu

(a, si incercati sa va semnati ca sa stim cine ce a scris)