[fizinf] Re: Colocvii

  • From: "Claudiu Biris" <cbiris@xxxxxxxxx>
  • To: fizinf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 28 May 2006 02:48:43 +0300

Cu Cotaescu si Pauleasca vorbesc eu ... ziceam ca a fost plecat saptamana
asta si nu am reusit sa stabilesc nimic. O sa fie o data fixa clara, dar
trebuie sa se intoarca sa vad cand e data aia.

La SO o sa trimit eu restul slide-urilor si cursurile la Baze de Date acuma
le-am primit si le trimit. La SO nu am acces decat luni, dar intrati pe
blue.info.uvt.ro cu userul vostru, in directorul
storage/smb/cadre/fortis/SO2006 ... acolo sunt toate. Despre curs efectiv,
daca il vreti vb cu unul de la info sa va dea cartea sa o xeroxati ... nu
stiu daca o sa va ajute cu mult fata de slideuri dar se poate sa mai pice o
schema sau ceva ce nu e in slideuri.

Cursuril la BD le-am atasat ... ca data trecuta, schimbati extensia din .rer
in .rar si din .acb in .ace (injurati-l pe Petrov ca area atatea arhive) ca
sa mearga arhiva. Cursul 10 nu intra dar e acolo.

--Claudiu