[fizinf] Re: Colocvii

  • From: Radu Alexandru <gemenays@xxxxxxxxx>
  • To: fizinf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 27 May 2006 14:15:43 -0700 (PDT)

ok dar cu restul cursurilor?ce facem? netul nu prea
merge, la baze nu avem tot si nici la SO, si la mate
totusi ar trebui vb si cu paulescu,o data cu ea avem
pt ca Cotaiescu (sper ca nu platesc botezul) are 3
examene,si a zis sa vb cu ea si pe urma cu el,si data
trebe convenuta de noi.Si el nu cred ca e plecat pe
undeva ,a zis ca e aici in sesiune.

http://mail.yahoo.com