[ddots-l] Re: SV: Re: Problem with tracks in Sonar

  • From: "Farfar Carlson" <dgcarlson@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <ddots-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Nov 2010 13:11:46 -0800

Bardia,

Datorn låter bra med 4 GB RAM-minne du ska köpa ett externt ljudkort. Titta på
Dancing Dots sajt för ljudkort förslag. Mixer inte nödvändigt just nu. Kanske
senare är okej. Jag använder Internet ansluten till min dator hela tiden, och
inte ett problem. Ja, program som Sound Forge kan andra vara på samma dator.
Använder du Caketalking från Dancing Dots? Deras hemsida är www.dancingdots .
com Vad är den modell av din elektrisk piano? Har MIDI-anslutningarna, och har
du ett MIDI-interface till datorn? Om inte så gå till Dancing Dots och titta på
vad som erbjuds.

For our English-speaking colleagues, here is what I wrote:
Your computer sounds fine with 4 Gb RAM
You should purchase an external sound card.
Look at Dancing Dots site for sound card suggestions.
Mixer not necessary right now. Perhaps later is okay.
I use Internet connected to my computer all the time, and not a problem.
Yes, other programs like Sound Forge can be on the same computer.
Are you using Caketalking from Dancing Dots?
Their web site is www.dancingdots.com
What is the model of your electric piano?
Does it have MIDI connectors, and do you have a MIDI interface to your computer?
If not then go to Dancing Dots and look at what is offered.

Dave
Created in the Audio Recording and Mixing Studios, San Jose, California