[bergenhifi] Re: SV: Re: Lyttekveld

  • From: Johnny Sætre <johsetre@xxxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Oct 2006 20:45:49 +0200

Hei!
Jeg er nok på jobb den kvelden og må melde pass for denne gang.

Mvh Johnny Sætre

PS. Jeg synes frekvensen på disse sammenkomstene er for lav. Er det ikke mulig å få til noe før dette. Det virker som komunikasjon problemet her legger en del hindringer i veien for dette. Kan vi gjøre et nytt forsøk?

----- Original Message ----- From: "t.k.realfsen" <tk-realf@xxxxxxxxx>