[bergenhifi] SV: Re: Lyttekveld

  • From: Eirik Dahl <eirdahl@xxxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Oct 2006 17:49:01 +0200

Heisann

Nå har vi jo vært hos meg før, nye rør er kommet på plass i mellomtiden samt
et ekstra transistoroppsett til bruk i varme sommerkvelder.
Kona skal ut på kollegafest, så jeg har plass og tid førstkommende fredag 13
for en evnt. prat/samling hos meg der f eks. den kommende Hortenmessen kan
diskuteres.
Og jeg glemte, jeg har fått BM sin nye høyttalerkabel GIANT på plass, vel
vært å høre på.....
Vel, bare et forslag fra min side i farten om det er interesse for det.

Hilsen Eirik Dahl
Nattlandsrinden 115