[bergenhifi] SV: Lyttekveld

  • From: Eirik Dahl <eirdahl@xxxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 09 Oct 2006 22:14:49 +0200

Jaaaaa.........

Eirik Dahl
  -----Opprinnelig melding-----
  Fra: bergenhifi-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:bergenhifi-bounce@xxxxxxxxxxxxx]På; vegne av t.k.realfsen
  Sendt: 9. oktober 2006 22:44
  Til: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  Emne: [bergenhifi] Lyttekveld

  Takker for en vellykket lyttekveld hos Ole Martin!

  Vill det være av interesse å høre et kontrastprogram? Samboeren har lovet
å reise bort i november, og da kunne jeg stille opp som vert for en
lytteaften med et rent C-J røroppsett ( Prem. 15, ART, Prem. 8 A
monoblokker) + Soundlab A3 elektrostater.

  Var litt usikker før lyttekvelden, men føler at jeg vel kan tilby noe det
er verd å høre på.

  Vel er her naboer, men sånn som de kan feste, regner jeg definitivt ikke
med at noen tør å klage.....

                                           Mvh Tønnes Realfsen