[bergenhifi] Re: Lyttekveld

  • From: Jørgensen Ole <ollliejay@xxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 Nov 2006 10:23:21 +0100

Takk for brev. Jeg meldte meg inn i klubben for et par dager siden, og jeg trenger å bli kjent med dere. Skal bli kjekt å snakke med noen som har samme interesse. mvh Ole Jørgensen (90044150)

From: "t.k.realfsen" <tk-realf@xxxxxxxxx>
To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [bergenhifi] Lyttekveld
Date: Thu, 9 Nov 2006 22:31:07 +0100

Nå nærmer lyttekvelden hos meg seg, og jeg tror at jeg for sikkerhets skyld tar en "reconfimation". Har satt av lørdagskvelden 18.11.06, samboeren overnatter hos en venninne, og jeg kan ha varmet opp anlegget til kl. 19. Jeg ville gjerne ha en ny oversikt over hvem som kommer, det er jo julebordsesong etter hvert, og noen må kanskje jobbe.... De er vel ikke noen bombe at sweet spot på elektrostater ikke akkurat er sjenerøst stor, men det skulle vel være mulig å bytte på det, som hos OMF.
Jeg bor forøvrig på Brattholmen, drøye 2 km fra Sotrabroen.
                     mvh tkr

MSN Spaces http://spaces.msn.com/?mkt=nb-no Vis hvem du er og hva du vil