[bergenhifi] Re: Lyttekveld

  • From: "Roger A. J�rgensen" <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Oct 2006 20:10:08 +0000

for meg vil det passe hvilken som helst dato i november................

Roger Jørgensen

From: "t.k.realfsen" <tk-realf@xxxxxxxxx>
To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [bergenhifi] Re: Lyttekveld
Date: Tue, 10 Oct 2006 23:20:55 +0200

Har hatt et lite "planleggingsmøte" med kalender og samboer. Den gunstigste datoen er lørdag 18.11. Hvordan passer det for folk?
mvh tkr
----- Original Message ----- From: "t.k.realfsen" <tk-realf@xxxxxxxxx>
From: "t.k.realfsen" <tk-realf@xxxxxxxxx>
To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
Date: Tue, 10 Oct 2006 21:46:27 +0200

Var det meg du spurte? mvh tkr
----- Original Message ----- From: "Roger A. Jørgensen" <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
From: "t.k.realfsen" <tk-realf@xxxxxxxxx>
To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
Date: Tue, 10 Oct 2006 00:13:20 +0200

Tror ikke jeg kan greie oktober, tanken var, som jeg skrev, å ta det i november.
mvh Tønnes
----- Original Message ----- From: "Roger A. Jørgensen" <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
From: "t.k.realfsen" <tk-realf@xxxxxxxxx>
To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [bergenhifi] Lyttekveld
Date: Mon, 9 Oct 2006 22:44:18 +0200

Takker for en vellykket lyttekveld hos Ole Martin!

Vill det være av interesse å høre et kontrastprogram? Samboeren har lovet å reise bort i november, og da kunne jeg stille opp som vert for en lytteaften med et rent C-J røroppsett ( Prem. 15, ART, Prem. 8 A monoblokker) + Soundlab A3 elektrostater.

Var litt usikker før lyttekvelden, men føler at jeg vel kan tilby noe det er verd å høre på.

Vel er her naboer, men sånn som de kan feste, regner jeg definitivt ikke med at noen tør å klage.....

Mvh Tønnes Realfsen