Re: modificering af nikon

  • From: Jesper Grønne <fotojesper@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 27 Oct 2009 08:08:14 +0100

Hej Svend-Erik.

Så vidt jeg kan se er det KUN full spectrum/clear filteret du kan
bruge til astro, de andre spærer for H-alpha området og derunder.
Du kan også vælge blot at få fjernet originalfilteret, for at spare et
nyt filter.
Det virker fint til astro, men din autofokus virker så ikke længere.

mvh
Jesper Grønne.