Re: astrolist - jeg prøver lige gen

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 Jan 2011 19:42:02 +0100

Hej Ole

Tak for kladde 2 ;)
Alle de ting som du foreslår, kan vi uden videre praktisere
her på Astrolist. Har man lyst til at indkalde til et
seminar, starte en diskussions- eller observationsgruppe, så
gør man bare det.
Kort sagt mener jeg, at vi bare bør fortsætte som hidtil,
for der er absolut ingen begrænsninger når blot indlæggene
har relation til astronomi.