Re: Astrolist

  • From: Hans Leth-Sørensen <hansleth@xxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 04 Jan 2011 22:39:30 +0100

Den 04-01-2011 22:05, Eyvind Dk skrev:
> Fra en der MEGET sjældent skriver indlæg;
> lad ENDELIG være med at ændre noget ved Astrolist.
> Astrolist er som Astrolist og derfor den eneste jeg har tid
> og lyst til at følge.
> Og nydt den gennem ganske mange år.
> Og den er et kært indslag - næsten - alle dage!!!
>
> Mvh
> Eyvind Dk

Hej

Som en af de "Gamle" på listen så vil jeg komme med mine 10cent.

Tidligere var jeg meget aktiv på astrolist. og i foreningslivet (NAFA)
og mener jeg
stadig er en ikke helt uerfaren "Baghave Astronom"
De seneste år her jeg ikke bidraget med det store til listen.
Der kommer jo også nye ildsjæle til. Men på trods af at der i dag findes
op til flere "Fora" (Er det rigtigt)
Så vil jeg nødig undvære Astrolist. pga. jeg skal bare åbne min mail, så
kan jeg læse det jeg synes set spændende ud.
Resten slettes bare. Og har jeg et spørgsmål? ja så er det bare at
skrive! og svarene kommer.
  Det sker jo også at jeg kommer til at åbne en forkert mail, og får en
Aha oplevelse.

Så Længe leve Astrolist Hurra, Hurra, Hurraaaaaa.

Med venlig hilsen
Hans Leth

p.s. Godt Nytår til alle