Re: [ADM] Månedlig notits - nytårsnotitsen

  • From: "Lars Uldall-Hansen" <luh@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 31 Dec 2010 11:47:56 +0100

"Lad dette være et opfordring til alle forældre, som har børn
der ikke interesserer sig for naturvidenskab."

Torben dog, - hvordan tør du dog opfordre os forældre til at
opdrage på vores børn, følger du ikke med tiden?
Nu om stunder skal børn være frie og selv søge ned i skidtet.
Der skal ikke opfordres til videnskab...:-{)

BEDRE NYTÅR TIL ALLE!
Venligst
Lars Uldall-Hansen

PS - ...men jeg er helt enig med dig i din opfordring!
JUST DO IT... as you use to say!