[ak93-feua] Re: Alhamdulillaaaaaah,aku balik jakarta....

Ndri.....masio MANTAB kan nang ati dadi ayem & tetep semangat terus
kan.....

Kapan mulai usung2 pindahan??

"Andrijanto" <Andrijanto@xxxxxxxxx>
Sent by: ak93-feua-bounce@xxxxxxxxxxxxx
08/02/2007 07:19 AM
Please respond to
ak93-feua@xxxxxxxxxxxxx

<ak93-feua@xxxxxxxxxxxxx>, <ak93-feua@xxxxxxxxxxxxx>
cc

Subject
[ak93-feua] Re: Alhamdulillaaaaaah,aku balik jakarta....

Mungkin engko sing tak kangeni selain sing mbok sebut....yo dadi
penyumbang Lion air (hahahaha...frequent flyer....palu-mksr-jkt-mksr-palu
Rp.3,5 jt....ratas per bulan pasti mulih....opo maneh sejak awal tahun iki
kadang 3 minggu-an mulihe....selama 1 th 10 bln....yo iku opportunity
cost'e....MANTAB (mangan tabungan)....baru kroso nikmat'e kumpul keluarga
iku luar biasa)

Andrijanto
Manajer Pemasaran
Kantor Cabang Palu
PT. Bank Rakyat Indonesia (Persero), Tbk
Jl. M. Hatta 12 , Palu 94111
Sulawesi Tengah, Indonesia
Phone. +62451-454000/1/2/3
Fax. +62451-427140