[aenda] ruta

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Mar 2011 13:39:04 +0000

parecevos ben facer a ruta o 3 de abril?
se a facemos ese dia case seria interesante q unha das q levedes o coche (maria
e rita estades dispoñibles ese dia?) viñera comigo un dia desta semana pa
ensinarlle o final da ruta onde nos recolleriades cos coches.eu esta semana
podo: martes, a maña ou a tarde, e o venres a maña ou a tarde.
De paso q imos se alguen quere facer a ruta andando que se apunte, senon
ensinovos o punto de recollida co coche e listo.
bueno pois cando me confirmedes o dos coches fago os carteis e a ver se esta
semana xa os empezo a colocar, e anunciamola nos documentais e na presentacion
na resi.
VEÑA Q ESTE ANO CONFIO EN QUE SE APUNTE POLO MENOS UNHA PERSOA!!!!