[aenda] Re: reunion

  • From: cletas Moreno <aykacerlotopua@xxxxxxxxxxx>
  • To: aenda <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 May 2011 12:59:31 +0200

Eu estou contigo. Si hay algo que quiera haya que comentar se hace, si no,por
mí esperamos a la semana que viene
From: emmanerea89@xxxxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [aenda] reunion
Date: Mon, 30 May 2011 22:33:54 +0000

este mercores ai reunion de AENDA, ari e eu temos practicas e parece ser q ata
as 21 non saimos, tendo en conta q xa fixemos a outra ai pouco eu case dicia de
non facela a non ser q alguen teña algun tema urxente (por iso de estudar,
concentracion e outros planes q podamos ter).
Ademais a seguinte xa e a xeral o mercores seguinte.
No caso de q alguen quera facela, ari e eu incorporaremonos as 21. q dicides?