[aenda] Re: fiesta vagalume

  • From: Rita lula <rita_lula@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Feb 2010 23:46:26 +0000

boas!
quedate na casa sen fallo q amañamonos bem seguro. apontamos o das contas num
papel e pasamosche eso e os cartos q saquemos cando volvas =)*

From: emmanerea89@xxxxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [aenda] Re: fiesta vagalume
Date: Thu, 11 Feb 2010 23:19:12 +0000

ari, ana e eu chegamos de tunez o xoves e pillamos un tren q nos leva o venres
a ourense enton non contaba con vir pa lugo ese finde.no caso de q sexa
necesaria a miña presencia como tesoureira veño xa o sabado pa lugo, senon eu
case preferia esa noite en casa.

From: rita_lula@xxxxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [aenda] fiesta vagalume
Date: Mon, 8 Feb 2010 18:53:36 +0000

ESTA CONFIRMADA LA FECHA ---> SABADO DIA 6 DE MARZO !

HAY Q CONCRETAR COSITAS!!!!!

Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft. Get it now.

Navega con el navegador más seguro de todos. ¡Descárgatelo ya!

Your E-mail and More On-the-Go. Get Windows Live Hotmail Free.