[aenda] festa mercores 15

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 Dec 2010 10:31:34 +0000

Ola!! 2cousas:

1.ESTATUTOS: quero preguntar se alguen non esta dacordo en modificar os
estatutos, custa 17euros, se credes q compensa gastalos pa modificalos levoos,
senon q alguen o diga xaki. tou pensando en modificalos xa pa xaneiro cando
cambiemos os compoñentes da xunta directiva xk total xa estamos en decembro...

2.FESTA: o mercores 15 habera festa no fusqueña
  -deixovos o cartel pa q me digades o q este mal, non son moi boa facendoos
asi q e algo cutre xa aviso. maña queria empezar a pegalos pola facultade, quen
poda q o imprima e pegue por lugo.a! e non teño facebook asi q alguen o poña en
esa rede,no tuenti xa creo eu o evento. fusquenlha esta ben escrito asi?

  -quedei con el as 22 pa decorar, quen poda vir q me avise. e ai q poñerse na
barra a servir cañas asi q confirmade os q estedes libres (o bar abre as 23 e
pexa as 3.30 asi q non quedaremos ata moi tarde)

  -supoño q o q farei e comprar chorradillas pa regalar coas cañas e litros,
puxen festa das sorpresas xk non sei ben k facer, acepto ideas

  - rita temos q levar cambio, AENDA ten bastantes moedas pero billetes non
tantos asi q o mellor necesito do vagalume.

agora so pa os xicos de MEDIO AMBIENTE, case tiñamos q quedar pa repetir o
xabon q creo q pa decembro o taller non vai pero polo menos deixalo
planificado, dicide cando podedes